Kjære hvite folks Logan Browning kaller #TimesUp on Black Women as Constant Caretakers

Sittende, svart hår, Netflix / Design av Perri Tomkiewicz

I to sesonger av Kjære hvite mennesker , Samantha “Sam” White har vært en unapologetisk forkjemper for rettferdighet ved Winchester University, og har påkalt hvitt overherredømme og alle tilfeller av undertrykkelse hun møter i radioprogrammet sitt - til raseri for hennes hvite og alt-høyre kolleger. Når sesong 2 åpner, har Sams ærlige ærlighet og ikke-tullete holdning gjort henne til et mål for online troll som ikke vil ha noe mer enn å bagatellisere og stille henne.

ikke-kirurgisk brystløft før og etter

Det er en kjent posisjon for mange svarte kvinner på nettet, ettersom de står overfor hat for å hevde sine stemmer og svarthet i rom der de historisk har blitt ignorert. I likhet med disse kvinnene prøver Sam å være sterk og slå tilbake mot vitriolen, alt mens hun internaliserer smerten ved angrep mot hennes karakter og identitet. Skuespillerinnen Logan Browning, styrken bak Sam, etterlyser en slutt på dette - forventningen om at svarte kvinner må forbli stoiske i møte med konflikter.

Den nye sesongen av Netflix-serien ser også Sam konfrontere forholdet til sin hvite far (Robert Curtis Brown) i kjølvannet av hans død. Midt i selvrefleksjonen fortsetter hun å kreve rettferdighet for vennen Reggie (Marque Richardson), som var et offer for politiets brutalitet forrige sesong. Gjennom disse prøvelsene forblir Sam lidenskapelig som alltid, en karakteristisk Browning er stolt av å dele med sitt alter ego på skjermen.

Browning hoppet på telefonen med BAZAAR.com for å diskutere Sams forfriskende introspektive bue denne sesongen, kraften i det svarte søsterskapet, og bringe ektheten til hennes forestilling.

hva er khloe kardashians mellomnavn