Dette er oss: Randall Steps Up, Beth Breaks Down, og Kevin er en ny mann

Samtale, interaksjon, funksjonær, restaurant, NBC

Hvis du fortalte meg i løpet av sesong 1 at Kevin ville være Pearson for å avdekke Jacks bakhistorie, ville jeg ikke ha trodd deg. Han var så selvopptatt, jeg trodde ikke at han noen gang ville kunne møte en realitet utenfor sin egen. Men her er vi, etter Kevins reise etter terapi mens han dristig prøver å samle fragmentene av sin avdøde fars historie - og knytte et sterkt bånd til Zoe.

Men han er ikke den eneste karakteren hvis historie har nådd et overraskende vendepunkt. Forholdet mellom Kate og Rebecca, Kate og Toby, og Beth og Randall skiftet alt i ukens episode.

best kledd på Golden Globes 2017

Kate begynner å utvikle et sunt forhold til Rebecca.

Kate har holdt på mye sinne og tristhet fra fortiden, hvorav mye kaster hun direkte mot moren sin. Det er forfriskende å endelig se henne få kontakt med Rebecca på en sunn måte, og ringe til moren sin om hjelp mens hun takler Tobys psykiske lidelse og sin egen graviditet. Toby er tatt til sengen sin, for deprimert til å reise seg, så Kate ringer moren sin for å få råd. Kate og Rebecca har faktisk normal samtale - ingen passiv aggresjon her - og det er noe veldig rent og lett om måten disse to kvinnene snakker i telefon. Dette øyeblikket understreker nøyaktig hva Rebecca har sagt hele tiden: når Kate er det klar til å slippe moren inn , vil hun ønske henne velkommen med åpne armer. Det skjedde til slutt.

Toby frykter Kate vil forlate ham.

Etter nesten å ha spunnet ut av kontroll i forrige ukes episode, klarer Toby knapt å komme seg ut av sengen dette. Mens Kate er hos veterinæren med hunden deres, Audio, for en nødsituasjon, tvinger Toby seg til å reise seg og kle seg. Senere innrømmer han overfor Kate at han er redd hun vil gi opp og forlate ham - det er for vanskelig å takle depresjonen hans. Hun beroliger ham med at hun ikke kommer noen vei. Hun er i det 'på godt og vondt, på grunn av sykdom og helse.' For alltid. Hun tvinger ham til og med til å gå en tur med henne og Audio.

filmer som kommer ut 9. desember 2016

Jeg fortsetter å tenke på den fremtidige scenen , med Toby i sengen og Randall prøver å få ham til å besøke den mystiske 'henne'. Var det et signal om at han fortsatt vil takle denne intense depresjonen flere tiår senere?

Ta igjen 'Dette er oss'hulu.com

Jack kan ha hatt PTSD fra Vietnamkrigen som han prøvde å holde i sjakk med boksing.

Vi visste fra tilbakeblikk forrige sesong at Jack dablet i bokseringen. Men etter lære mer om sin tid i Vietnam og traumet han gjemte etter krigen, virker denne aktiviteten som mer enn bare rekreasjon.

Denne episoden går tilbake til Pearsons 'tidlige år som en familie på fem, med Jack som kommer hjem med et svart øye og innrømmer overfor Rebecca at han har bokset andre mennesker på treningsstudioet. Hun er forferdet, bekymret for at han får hjerneskade, til han overbeviser henne om at sporten er nødvendig for at han skal trene noen ting alene. Senere innrømmer han overfor henne at han pleide å knytte seg sammen med broren Nicky over sporet. Er boksing en måte for Jack å holde på minnene sine om broren sin? Eller prøver han å straffe seg selv for noe? Hvis sistnevnte støtter det min forrige teori om at Jack på en eller annen måte bidro til Nickys død, og han har aldri tilgitt seg selv for det. Kanskje det var derfor han aldri snakket med familien sin om det som skjedde der borte.